معاون راهبردی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در دنیای کنونی انسانها کنشگر هستند، گفت: دولتها انحصار کنشگری بینالمللی را از دست دادهاند و نمیتوانیم دنیا را بر اساس مفاهیم دولت - ملتها بشناسیم بلکه وارد دنیایی ...
استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه از منظر ارتباطی توئیتری شدن سیاست فرآیندی است که توئیت برای شکل دهی به گفتمان های سیاسی محوریت پیدا میکند، گفت: این موضوع شیوههای سنتی ارتباطات را به چالش ...
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست هماندیشی با مدیران مسئول برخی از رسانههای جمعی کشور با اشاره به نقش مکمل و همافزای رسانه در پیشبرد وظایف و مسئولیتهای دستگاه «دیپلماسی» تاکید کرد: وزارت امور خارجه ...
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه در نشستی مشترک، با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کردند.
«مد و زیبایی در خدمت هویت اسلامی» مسیری است که طراحان پوشاک بومی در ایران برای ترکیب اصول پوشش اسلامی با ذائقهٔ روز و هنر طراحی طی میکنند. این حرکت نهفقط پاسخ به محدودیتهای قانونی پوشش، بلکه فرصتی برای بازآفرینی ...
آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران پیشین این رسانه آغاز شد.
در شهریور ۱۴۰۳، زمانی که جامعه در حال عبور از دوران رکود تابستانی به پویایی سال تحصیلی است، رسانههای محلی باید بیش از پیش به رسالت «فرهنگسازی» توجه کنند. این رسالت، نه کاری تزئینی یا فانتزی، بلکه ضرورتی برای ...
تدوین نقشه راه رسانهای برای پیشگیری از بحرانهای اجتماعی نیازمند تعریف دقیق مفاهیم، بررسی تجربههای داخلی و بینالمللی، چارهاندیشی برای چالشهای موجود و ارائه راهکارهای عملی است.